Generalforsamling 2014

Torsdag d. 24. april 2014

I går holdt vi vores årlige generalforsamling på Høve Friskole, og denne forløb helt som planlagt. Vi åbnede dørene en time før, og bød på lidt hygge omkring baren med baggrundsmusik og chips. Det har vi set før, dog ikke til generalforsamlingen, og det vil vi helt sikkert også se igen, idet det er en rigtig god måde at komme hinanden ved på.

Årsberetningen blev fremlagt af tidligere formand Jens, og det reviderede regnskab 2013 blev fremlagt af Jesper, og referatet fra generalforsamlingen opbevares som sædvanlig på kontoret, og kan udleveres hvis nogen ønsker det.

Bestyrelsen er efter i går aftes sammensat på følgende måde:

Forældrekredsen:

Peter Arnfeldt - Formand

Jesper Davidsen

Suppleant: Thomas Martinsen

Skolekredsen:

Jens V. Petersen - Næstformand

Julie Jacobsen - Kasserer

Susanne Andersen

Connie Færing

Peter Skytte Brendstrup

Suppleant: Louise Kolstrup

Efter valg af bestyrelse, fortalte Søren Mortensen om Høve Friskoles Støttekreds, som inden længe byder på et arrangement på Odsherreds Naturskole. Det bliver sandsynligvis d. 22. maj. Følg med på Støttekredsens side her. Vi vil selvfølgelig gerne bede alle om at overveje at familiemedlemskab i støttekredsen - det koster kun kr. 100,- per famlie, og for det får man mulighed for at deltage i kredsens forskellige arramgementer.

Hvis du vil læse formandens beretning, kan du finde den her.

Hvis du vil læse tilsynserklæringen, kan du finde den her.